Презентації



Вірність Україні є невід’ємною ознакою національно свідомого громадянина. Формування патріотичних почуттів означає вироблення і зміцнення почуття обов’язку до трудового подвигу в ім’я процвітання своєї держави, прагнення бачити її незалежною. У зміцненні патріотичних почуттів велику роль відіграє героїко-патріотичне виховання, покликане формувати бойовий, морально-психологічний дух, спонукати до фізичного вдосконалення громадянина-патріота, виробляти глибоке розуміння громадського обов’язку, готовність у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії народу, його Збройних сил.

Патріотизм учнівської молоді повинен ґрунтуватися на знанні історико-культурних традицій, народу, героїзмі його захисників, воїнів Київської Русі, українського козацтва, січових стрільців, борців із німецьким фашизмом.

Патріотизм – переконання,

що твоя країна краща за інші

тому, що саме ти в ній

народився.

Бернард Шоу

Характерною рисою українського патріотизму має бути його дієвість. Саме вона спроможна перетворювати почуття у конкретні справи і вчинки на користь Батьківщини і держави. Адже патріот це не той, хто говорить красиві слова про Україну, прикрашає дійсність, а той, хто бачить труднощі, помилки, невирішені проблеми, розуміє соціально-політичну ситуацію в країні і освіті, проте не панікує, не носиться зі своїми егоїстичними претензіями, не збирається тікати туди, де краще, а готовий долати перешкоди, зв’язати свою долю з долею Вітчизни.

Розв’язання цього загальнолюдського завдання потребує від педагогів формування в учнів єдиних моральних пріоритетів, які б забезпечували стійке почуття патріотизму.

Адміністрація Преображенського НВК разом з учнівським самоврядуванням «Неспокійні серця» з 1999 року змінила основні напрямки в роботі школи. Два роки йшов процес пошуку оптимальних форм роботи і врешті-решт провідною ідеєю стало військово-патріотичне виховання учнів, тобто комплекс заходів по формуванню в них необхідних особистих позитивних якостей.

Колектив школи почав все більше використовувати у своїй виховній роботі елементи козацької педагогіки.

 



Так було створено Шкільне Козацьке Товариство «Чайка» (Козацьку республіку). Учні загорілися такою патріотичною ідеєю та брали участь в конкурсах на найкращі гімн, мелодію та прапор товариства.

Перший прапор «Чайки»

2009 року Козацька Республіка обрала свій прапор

Прапор із зображенням архангела Михаїла – одного із заступників козаків





Червоною ниткою в роботі Преображенської школи виступає прилучення молоді до національної культури і традицій свого народу.

Базою для впровадження напрямку стала відповідна нормативно-правова база.

Серед існуючих напрямків військово-патріотичного виховання молоді школа обрала наступні:

♦ соціальний - ґрунтується на вивченні норм моралі, їх дотриманні, орієнтований на усвідомлення пріоритету загальнолюдських цінностей та інтересів, виховання шанобливого ставлення до культури, історії, мови, звичаїв і традицій українського народу;

♦ військовий - передбачає вивчення військової історії України, переможних битв українського війська, основних зразків техніки й озброєння Збройних Сил України, набуття початкових навичок користування ними, підвищення фізичної загартованості в інтересах підготовки до захисту Вітчизни.

 

Головна мета військово-патріотичного виховання – це відродження духовності та моралі, що базується на системі загальнолюдських цінностей і вбирає у себе національні, культурні, професійні та інші інтереси щонайширших верст населення. Вихованець національної школи має виростати патріотом України.

Накопичивши певний досвід, на основі вищезгаданих документів Преображенська школа розробила власний довготривалий (2009-2016 рр.) проект «Я - українець», який передбачає створення цілісної системи патріотичного виховання учнівської молоді шляхом реалізації таких завдань:

- формування громадянської ідентичності, відчуття належності до рідної землі, народу; визнання духовної єдності поколінь та спільності культурної спадщини; утвердження почуття патріотизму, відданості у служінні Батьківщині;

- формування психологічної та фізичної готовності населення до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації населення до державної та військової служби;

- утвердження толерантного світогляду, сприйнятливості до культурного плюралізму, шанобливого ставлення до інших культур і традицій;

- утвердження гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей як свобода, рівність, справедливість, чесність, відповідальність;

- формування політичної та правової культури, знань про політичні системи та владу на всіх рівнях суспільного життя, про закони та законодавчі системи; утвердження поваги до Конституції України, законодавства, державної символіки, державної мови.

За рік до цього (2008 р.) був розроблений і прийнятий в дію проект «Дай шанс майбутньому»

Військово-патріотичне виховання учнів здійснює весь педагогічний колектив школи. Для погодженого та цілеспрямованого проведення цієї роботи першочергове значення має конкретний розподіл обов'язків між членами педагогічного колективу

У чому полягає актуальність проекту «Я – українець»?

 

Актуальність проблеми патріотичного виховання в Україні:

Вірність Україні є невід’ємною ознакою національного свідомого громадянина.

- головна мета військово-патріотичного виховання підростаючого покоління – підготовка та виховання самовідданих, свідомих захисників Батьківщини, готових у будь-яких умовах вступити на захист територіальної цілісності та незалежності України;

- виховання морально-бойових якостей, активної реакції на бойові ситуації, готовності до суворих іспитів та самопожертви в ім’я України та її народу;

- підвищення престижу військової служби, створення необхідного конкурсу кандидатів на навчання у військово-навчальних закладах;

Актуальність для учнів та батьків:

- виховання в учнів свідомого виконання свого громадянського обов’язку, вірності Військовій присязі, формування внутрішньої необхідності суворого виконання військових атрибутів, наказів командирів і начальників;

- формування духовної і психологічної готовності майбутніх воїнів зі зброєю в руках захищати Українську державу;

- формування в учнів ведучих мотивів до оволодіння військовими знаннями, високого рівня фізичної підготовки та витривалості;

- розвитку в учнів загальнолюдських цінностей, національної гордості, культури міжнародних відносин, морально-психологічних якостей громадянина-патріота.

Актуальність для системи освіти:

Успішне виконання поставлених завдань можливо за умов дотримання таких основних педагогічних вимог:

- здійснювати військово-патріотичне виховання з урахуванням вікових, індивідуальних та національних особливостей учнів;

- розглядати військово-патріотичне виховання як складову частину національного виховання і здійснювати у взаємозв’язку з основними ланками навчально-виховної роботи в школі;

- дотримуватися принципу наступності в навчанні та використанні форм і методів військово-патріотичного виховання;

- вміло поєднувати військово-патріотичне виховання з національним, моральним, трудовим і фізичним вихованням;

- сприяти розвитку військово-патріотичної роботи юнацьких суспільних організацій.

Організовуючи роботу з військово-патріотичного виховання необхідно враховувати, що рівень грамотності, інформованості та різносторонності інтересів сучасної молоді значно вищий, ніж у їхніх попередників.

Школа втілює в життя проект «Я - українець» наступним чином:

1.             З 2012 року в навчальні плани введено спецкурси:

· Стежками козацької звитяги (8 клас);

· Світова слава українців (9 клас);

· Оповідання з історії України та рідної Дніпропетровщини (5 клас)

2.             Вивчаємо визначні бої козацької доби, княжого періоду, часів ВВВ.

3.             Здійснюємо дослідження:

· Історичних постатей;

· Визначних постатей України.

4.             Регулярно працюємо над культурологічними проектами:

· Мій рідний край – моя земля;

· Україна – мій рідний дім.

 

Козацька Республіка складається з 11 куренів (класів), кожен з яких має свою назву, девіз та пісню; працює за певним напрямком; курені вивчають та ведуть пошукову роботу про козацьку історію рідного краю, козацьку медицину, козацьку кулінарію тощо.

 

 

КУРЕНІ

2. Курінь «Веселий»

 

 


1. Курінь «Козачата». Девіз: Ми роду козацького діти, землі української цвіт. Пісня «Ми любимо сонце і квіти…»

 

 

 

Девіз: «Присягаємо, що Вкраїну будемо любити, що віллємо в неї силу, щоб розвеселити». Пісня «Будем козаками»

 

3. Курінь «Соколята»

Девіз: «Сокіл птиця горда, сміла – бистре око, дужі крила, козаченькам брат!». Пісня «Гей, там, на горі, Січ».

4. Курінь «Побратими»

Девіз: «Наша мати – рідна Січ подає до волі клич. Поки буде Січ у нас – доти буде волі час». Пісня «Козаченьки»

 

5. Курінь ім. Петра Сагайдачного

Девіз: Ти не бійся праці, бою! Правда й слава за тобою! За Вкраїну, рідний край ти життя своє віддай! Пісня «Сурми грають»

6. Курінь ім. Івана Виговського

Девіз: «Раз, два, три!

Разом з нами повтори!

Дбай, товаришу, щоднини, щоб розквітла Україна».

Пісня «Як же рано, засвіт, козаченьки встали».

 

 

 

7. Курінь ім. Петра Дорошенка

Девіз: «Ти не гнися у біді, загартовуйся в труді. І борись за честь і волю, за народу кращу долю». Пісня «Вітер-буревій».

 

8. Курінь ім. Пилипа Орлика

 

Девіз: «Вітчизна свята, дорога Україна – для кожного з нас ти у світі єдина!».

Пісня «А ми йдемо».

9. Курінь ім. Богдана Хмельницького.

Девіз: «Козацькому роду нема переводу». Пісня «За горою»

 

10. Курінь ім. Івана Богуна.

Девіз: «Сміливим людям честь і слава – ними славиться держава!».

Пісня «Ой ви хлопці січові».

 

 

11. Курінь ім. Івана Мазепи

Девіз: «Всі ми діти-українці, хлопці та дівчата,

Україна – край наш рідний, дружбою багатий»

Пісня «Гей, пригадаймо славні походи».

 

 

 Козацька республіка є органом учнівського самоврядування, яка будує свою роботу на принципах добровільності, демократії. На чолі Козацької республіки стоїть кошовий отаман. До Козацької ради входять також писар, осавул (заступник кошового) та прапороносець. Окрім цього діють паланки.

Рада являється центром виховної роботи школи. Вона – організатор традиційних шкільних свят, а саме козацьких забав, конкурсів, турнірів, фестивалів козацької пісні, змагань між куренями тощо.

Члени координаційної ради під керівництвом дирекції школи проводять засідання, на яких складають план роботи.

Основна діяльність військово-патріотичного спрямування школи здійснюється згідно прийнятого Статуту ОДАТОК 1).

Козацька Республіка має свої символи – герб, прапор, гімн, ікона Покрови, клейноди (корогва (прапор), бунчук (держак із золотою кулею, під якою підвішене кінське волосся, — символ гетьманської влади.), булава та її різновиди: тростина (палиця) та пірнач, каламар (чорнильниця), литаври (ударний музичний інструмент) та печатка).

Герб – символ героїчної доби історії нашої нації, козацької спадкоємності українців, нашої завзятості, впертості і відчайдушності в обороні Рідного Краю.

Ось такий вигляд має герб Шкільного козацького товариства «Чайка»



 

Гімн

Запорізький марш — музичний твір сліпого бандуриста Євгена Адамцевича. Відомий в обробці та оркестровці Віктора Гуцала.



 

Коли виконується «гімн», в очах козачат горить вогонь гордості, а серце переповнює радість за нашу країну, бо тут зібралися ті, кому не байдужа майбутня доля України!

Ікона Покрови Пресвятої Богородиці




Клейноди – символи влади військової старшини:

·               корогва (прапор),

·               бунчук (держак із золотою кулею, під якою підвішене кінське волосся, — символ гетьманської влади.),

·               булава та її різновиди: тростина (палиця) та пірнач,

·               каламар (чорнильниця),

·               литаври (ударний музичний інструмент)

·               печатка

Наші козаки також мають власні клейноди



Традиційними для Козацької Республіки є чотири урочистих козацьких кола:

1.                 14 жовтня;

2.                 6 грудня;

3.                 9 травня

Напередодні урочистих козацьких кіл ми проводимо декади козацької звитяги – спортивні та військово-спортивні змагання за участю учнів школи


14 жовтня у школі -  свято Покрови, а вона як відомо покровителька козацтва.



урочисте козацьке коло та прийом першокласників у лави козаків


Святковий Покровський ярмарок

Кожен курінь отримує тему проектної роботи, яка пов’язана зі звичаями, традиціями, культурою та історією.

Визначними проектами в історії школи є:

1)                        Проекти воєнної тематики 

·   «Підпільні молодіжні організації в роки війни»,

·   «Діти війни»,

·   «Підпільна діяльність в роки ВВВ в Томаківському районі»

·   «Преображенка – 20 років після війни»;

·   «Свідки Голодомору» (відео додається);

·   «Село в роки війни»;

·   «Війна очима дітей» (відео додається).

Проекти воєнної тематики не залишають байдужими жодного учня нашої школи, спонукають замислитися над подіями минулого, закликають берегти теперішнє та нагадують, що майбутнє у їхніх руках. Учні поглиблюють знання про воєнні події в рідному краї та в Україні в цілому.

Зустріч з Щербань Г.М.

Захід присвячений річниці Афганської війни

2)                        Історичні проекти 

·  «Богдан Хмельницький»,

· «Пилип Орлик»,

· «Байда Вишневецький»,

· «Іван Сірко»,

· «Петро Сагайдачний»,

· «Іван Богун»,

· «Визначні постаті України»,

· До 70-річчя області,

· До 200-річчя Т.Г. Шевченка

Робота над історичними проектами дозволяє побачити приклад справжнього патріотизму та виховує кращі риси справжнього українця; розвиває навички дослідження та інтерпретації історичних джерел; формує уміння співпрацювати разом у групі з однолітками, уміння організовувати та реалізовувати проектну діяльність; вдосконалює навички пошуку інформації на історичну тематику, її підбір та презентацію результатів своєї пошукової роботи.

3)          Екологічні:

·             «Рослинні символи українського народу»,

·             «Птахи»,

·             «Сміття»,

·             «Батарейки»

 

Результатами екологічних проектів є участь в житті громади, озеленення пришкільної території, збір школою макулатури (1200 кг, з яких 400 кг зібрані учнями); у вересні 2014 року школа взяла участь в акції «Чисте довкілля», яку проводила компанія «Київстар», та зібрала 53 кг батарейок. Тому ми не лише пишемо проекти, а й втілюємо їх в життя.

  

Так тримати!

6 грудня – привітання службовців української армії та проведення інтелектуальних змагань та конкурсів козацької слави. Допомога пораненим в АТО.



 23 лютого – тиждень захисту проектних робіт.



9 травня – загальношкільний парад до Дня Перемоги 



Почесна варта на чолі зі своїм керівником – вчителем фізкультури та інформатики Залюбовським М.В.


Кожен школяр мріє стояти в почесній варті, тому черга вистроїлася на роки вперед :)

В травні проходить свято, що завершує вивчення предмета «Захист Вітчизни». Проходить гра на місцевості «Зірниця».

Щорічно школа бере участь в обласних змаганнях «Козацький гарт»,"Джура" якому передує тривала підготовка. Неодноразово школа займала призові місця у змаганнях.

Учні активно беруть участь в районних та обласних змагань. Підтвердження цьому – численні грамоти та дипломи.

Вся зібрана інформація зберігається у шкільному музеї, створеному директором школи Аксьоновим С.М., який вкладає в нього всю душу. Це і відеотека, і розповіді односельців (дітей війни, окупантів, афганців), і численні фотоматеріали, котрі стосуються села Преображенки.


При музеї існує віддеостудія «Пам'ять», в якій працюють вчителі Панченко Р.М., Аксьонов С.М. та учні Роєнко О., Коваль А. Їхня діяльність направлена на збереження історії розвитку села.

Ми не обмежуємося вивченням лише рідного краю – Дніпропетровщини, а прищеплюємо любов та повагу до Батьківщини в цілому. Тому, коли у травні 2014 року надійшла телефонограма на адресу Дніпропетровського інституту післядипломної освіти із запрошенням відвідати Рівненщину, Томаківський район відгукнувся першим. Так наша школа стала учасницею акції «Єдина Україна», котру організували с. Івання та Дубенський районний відділ освіти. Море позитивних вражень та емоцій. Але найголовніше – це розуміння єдності, нездоланності, відданості своїй країні, які продемонстрували наші діти.

Це лише початок великої справи – єднання різних куточків однієї країни. Ми маємо шалене бажання відвідати всю Україну, а при такому розкладі у нас ще все попереду.

Дієву допомогу у вихованні патріотичних почуттів учнів надають батьки, вони є постійними гостями та учасниками всіх шкільних та класних свят.

Наші школярі виховуються в патріотичному дусі. Підтвердженням цього є випускники, котрі пов’язали свої долі з воєнною службою; 17 колишніх учнів зараз знаходяться в зоні АТО, в тому числі вчитель фізичної культури та захисту Вітчизни Панченко Р.М.

 

Це є підтвердженням того, що наші школярі мають хороший приклад для наслідування – приклад мужності та відданості своїй країні.

Було створено сайт за адресою http://zoch-preobr.dnepredu.com/uk/site/golovna.html. 2009 року розпочато його ведення, зроблено перші дописи, додано фото та відеоматеріали.

На сайті своєчасно та в повному обсязі відображається інформація, яка стосується всіх аспектів військово-патріотичного напрямку школи: новини про події за участю учнів школи, докладна інформація про навчальний заклад, фотозвіти та репортажі, навчальні та методичні матеріали, практичні рекомендації та інша актуальна інформація, що стосується діяльності школи.

Весь педагогічний колектив робить все для того, щоб школярі відчували себе справжніми козаками, тому й оформленню школи приділяється величезна увага.

Школа бере активну участь в житті сільської громади. Свята, спортивні змагання, трудові десанти проходять – скрізь присутні наші учні.

Всі ці заходи допомагають сформувати у дітей і молоді ідеал людини – патріота, гуманної, порядної, всебічно розвиненої особистості, психологічно підготувати учнів до активної діяльності в колективі, в розвитку особистості та підготовки учнів до Захисту Вітчизни; вироблення єдиних поглядів і вимог до проблеми виховання патріота та громадянина; використання інноваційних форм і методів патріотичного виховання; формування у молоді високої патріотичної свідомості, національної гідності, готовності до допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді.

ДОДАТОК 1

СТАТУТ ШКІЛЬНОГО ТОВАРИСТВА«ЧАЙКА»

Правління учнівського самоврядування, від імені учнів, виражаючи суверенну волю учнів, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини – учня, та гідних умов її життя, піклуючись про зміцнення учнівського самоврядування в школі, прагнучи розвивати і зміцнювати демократію у суспільстві, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів, приймає цей Статут – основний закон учнівського самоврядування Преображенської ЗОШ І-ІІІст.

Розділ І

Загальні засади

Стаття 1

Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.     

Стаття 2

Учнівське самоврядування є організацією, що складається з людей , створена людьми і для людей, а учні є людьми!

Стаття 3

Символами учнівського самоврядування школи повинні бути: Прапор, Герб, Гімн школи.

Стаття 4

Кожен учень зобов’язаний:

-           пройти курс навчання в школі;

-           подати документ, що пояснює його відсутність на уроках;

-           виконувати вимоги вчителя по підготовці до уроків;

-           дотримуватись норм статуту та законів школи.

Стаття 5

Закон “Про захист честі та гідності учня школи, викладача і працівника школи”

Особистість кожного, хто працює чи навчається в школі, є недоторканою і ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права, ображати честь і гідність.

Образою честі і гідності людини є:

-           нанесення побоїв, побиття;

-           загроза, залякування і шантаж;

-           вживання образливих слів, кличок;

-           дискримінація за національними і соціальними ознаками;

-           глузування з фізичних недоліків;

-           поява в стані сп’яніння;

-           добровільне прийняття на себе функції раба (“шістки”);

-           здирство, вимагання;

-           крадіжка;

-           псування особистих речей інших людей;

-           брудні наклепи, плітки;

-           будь-які дії чи слова, що ображають честь, гідність іншої людини.

Стаття 6

Прийом у козачата

Прийом учнів першого класу до шкільного козацького товариства проходить щорічно на День Покрови який одночасно є і Днем школи.

Стаття 7

Урочисті козацькі кола

Протягом навчального року в школі проходить 4 урочистих козацьких кола:

-           1 на День Покрови

-           2 на День Збройних сил України

-           3 на День Захисника вітчизни

-           4 на День Перемоги

Розділ ІІ

Права, свободи, обов’язки

Стаття 1

Кожен, хто навчається в школі, має право:

-           діяти на свій розсуд, вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому гідності і свободу інших;

-           за образу його честі і гідності подати заяву в актив школи;

-           подати свою пропозицію до Координаційної Ради;

-           висувати кандидатуру, а також сомовисуватися і бути обраним в будь-який орган школи;

-           брати участь у будь-яких сферах шкільного життя, ініціювати будь-які форми цього життя (клуби, гуртки і т. і.);

-           ставити питання про перебування в школі учня школи, якщо той своїми діями порушує закони школи;

-           вибирати профіль навчання, факультативи і додаткові заняття, мистецькі гуртки;

-           не з’явитися на урок тільки за домовленістю з учителем або директором школи;

-           достроково здати програму за навчальний рік і перейти в наступний клас;

-           вимагати щоб урок закінчився відразу після дзвінка на перерву.

Стаття 2

Повноваження кошового отамана школи

Обов’язки кошового отамана школи :

-           планує і веде збори координаційної ради (чи призначає ведучих);

-           розподіляє завдання між членами координаційної ради;

-           співпрацює з директором школи.

-           виконує функцію зв’язку між учнями й адміністрацією школи, вчителями;

Стаття 3

Заступник кошового

Заступник кошового:

-           є його правою рукою;

-           за відсутності кошового отамана виконує його обов’язки;

-           допомагає кошовому виконувати його обов’язки;

-           щохвилини готовий перейняти обов’язки кошового.

Стаття 4

Повноваження членів координаційної ради

Члени координаційної ради:

1.         Керують роботою паланок.

-           Особисто відповідають за основні напрямки роботи самоврядування.

2.         Збирають ідеї учнів своїх класів стосовно роботи самоврядування і представляють їх на зборах Координаційної Ради.

3.         Представляють своїм класам звіти роботи Координаційної Ради.

Розділ ІІІ

Склад Координаційної Ради

Навчальна паланка

Завдання:

Підвищення навчальних досягнень учнів школи, організація роботи з зацікавлення учнів до вивчення усіх навчальних предметів, розширення кругозору, формування власного світогляду, виховання в учнів почуття відповідальності за своє навчання, старанності, потреби в знаннях.

Дисциплінарна паланка

Завдання:

Підтримання дисципліни у шкільному колективі учнів, контроль чергування класів по школі, прибирання кабінетів та їх санітарний стан, зовнішні вигляд учнів, перевірка ведення щоденників.

Культурно-масова паланка

Завдання:

Організація змістовного дозвілля дітей і молоді з урахуванням їхніх інтересів, залучення дітей на основі ініціативи до підготовки та проведення творчих справ, дозвільних програм, піклування про естетичне виховання школярів, розвиток їхніх художніх здібностей, організація вечорів відпочинку.

Шефська паланка

Завдання:

організація шефської роботи, організація розважальних ігор, допомога вчителям у підготовці свят, годин спілкування.

Трудова паланка

Завдання:

Об’єднання зусиль для добрих і корисних справ, виховання поваги до старших.

Паланка охорони життя і здоров’я

Завдання:

Пропаганда знань по охорону життя та здоров’я, відповідальна за випущення всіх

сан - бюлетенів, щодо пропаганди здорового способу життя.

Спортивно – оздоровча паланка

Завдання:

формувати ідеали здорового способу життя та цінування здоров’я людини, пропагувати престиж спорту.

Стаття 5

Вищий орган самоврядування – Координаційна Рада школи.

   Вищим органом самоврядування є координаційна рада, збори якої скликаються не рідше двох разів на місяць, і вирішують поточні важливі справи шкільного життя.

Розділ ІV

Вибори

Стаття 6

Положення про вибори кошового отамана школи

Вибори кошового отамана школи:

            Кандидати висуваються як групою учнів, так і шляхом самовисування;

Голова обирається відкритим голосуванням  під чаз зборів шкільної конференції в присутності директора школи або ЗДВР та педагога-організатора;

Голова обирається простою більшістю голосів учнів класів школи шляхом  голосування.

Голова обирається терміном не більше ніж на два роки.

Право бути обраним має кожен учень 9-11 класів школи.

Голова приступає до своїх обов’язків на наступний день після  оголошення результатів виборів на робочий лінійці.

Стаття 7

Права та обов’язки кошового отамана школи.

            Голова призначає організаторів палавнок, а також безпосередньо коригує і спрямовує роботу паланок і курінних класів.

             Голова співпрацює з дирекцією згідно статуту.

            Голова може бути присутнім на засіданні педагогічної Ради, виступати на захист учнів школи.

            Голова поводить себе толерантно, суворо дотримується норм культури спілкування.

Стаття 8

Положення про Правління Учнівського Самоврядування

           

Актив учнівського самоврядування – Координаційна Рада школи, що підпорядковується загальним зборам.

            Обраним до правління може бути кожен учень, що визначає статут і дотримується законів школи.

            Кожен клас обирає двох представників до координаційної ради школи (8-11 класи).

            Координаційна рада вирішує питання про порушення законів школи і, в залежності від кількості і ступеня порушень, накладає стягнення (вибачення, публічне вибачення, відшкодування збитків, повторне чергування, попередження про клопотання, про виключення тощо).

             Координаційна рада може подати клопотання про захист учня в конфліктній ситуації з викладачем чи працівником школи.

             Координаційна рада організовує і сприяє організації різноманітних шкільних заходів, направлених на покращення умов життя школи.

             Координаційна рада контролює роботу курінних класів; має право бути присутнім на засіданні педагогічної Ради школи.

            Курінний класу – це учень, що слідкує за дотриманням учнями, викладачами та працівниками школи законів в межах класу, сприяє організації життя класного колективу.

            Курінного обирає класний колектив або призначає класний керівник.

            Курінний звітується перед кошовим отаманом, класним керівником, адміністрацією школи.

             Координаційна рада коригує статут учнівського самоврядування для нинішніх та майбутніх поколінь учнів.

            Статут є дійсним поки відповідає сучасній структурі школи.

            Статут затверджується координаційною радою школи та директором школи.

            Прийнято координаційною радою школи.



Комментариев нет:

Отправить комментарий